Mannenkwartet "Niet Van Dat Benauwde" (acapella, acappella, mannenkwartet uit de stad Groningen, Nederland)

zaterdag, maart 24, 2018

Goed werk! tegen een duidelijke prijs.

Klusservice F de Jong

Hallo,

Ik ben vandaag (maart 2018) ontzettend goed geholpen door een klusjesman uit Groningen.
Hij heeft mijn stoelpoot gemaakt, zijn bedrijf heet  klusservice F. de Jong. Beetje reclame moet kunnen toch?
Hij maakte snel een plan, had alle gereedschappen en materialen bij zich, en voila! Mijn stoelpoot wiebelt niet meer. Hij vertelde dat dit soort zaken zijn favoriete klussen zijn, maar ook voor elektra en loodgieters klussen draait hij zijn hand niet om.

Doet mij denken aan een liedje van de Amazing stroopwafels.


De eettafel wiebelt , één poot is te kort en daar heb ik iets op gevonden
'T is drie eeuwen oud met koperbeslag in donkerbruin leder gebonden
Ik schuif hem eronder en recht staat mijn bord en daarom breng ik nu een ode
aan de Nationale Synode
Waardoor er niets meer aan ons avondmaal schort
Door die statenvertaling uit Dordt.



gr,
KJ


https://feddedejong30.wixsite.com/klusservice-fdejong/about